Thursday, October 22, 2009

အေမ

လူတိုင္းမွာအေမရွိၾကတယ္... ဒါေပမယ္႕ဒီအေမရဲ ႏုိ႕ဘိုးကိုလူတိုင္းမဆပ္ႏုိင္ၾကေသးဘူး..... ဒီအေမဆိုတဲ႕မာတာမိခင္ေၾကာင့္သာခင္ဗ်ားတို႕ကၽြန္ေတာ္တို႕လူ႕ ဘ၀ကိုစခဲ့ၾကတယ္ေနာ္... ဒီအေမေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္တို႕လူလို႕အေခၚခံခဲ႕ၾကရတယ္မဟုတ္ပါလား..? ဒါေတာင္မွကၽြန္ေတာ္တို႕ကကိုယ္႕ကို ကိုယ္ဟုတ္လွၿပီလို႕ထင္ေနၾကတယ္ေနာ္.. ကၽြန္ေတာ္လည္းဒီအေမနဲ႕အၾကာႀကီးခြဲေနရမွအေမ႕ ရဲ႕ႏုိ႕ဘိုးႀကီးကဘာလဲဆိုတာသိခဲ႕ရတယ္ဗ်ာ.. ခင္ဗ်ားတို႕ေတြလည္းခံစားဖူးၾကမယ္လို႕ထင္ပါတယ္.. ဒါ႕ေၾကာင့္အေ၀းမွာေရာက္ေနၾကေသာမိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းမ်ား အေနနဲ႕(ကိုေလးျဖဴ)ဆိုခဲ့သလိုအိမ္ကိုတစ္ေခါက္ေလာက္ ျပန္ခဲ့ၾကပါအံုးလို႕ဒီေနရာကေနေတာင္းဆိုလိုက္ပါတယ္.. သား၊သမီးဆိုတာမ်ဳိးကလည္းမိဘကိုေကၽြးထိုက္ပါမွေကၽြးခြင့္ရၾကတာပါ.. ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏုိင္ငံမွာေတာ့သူမ်ားေတြနဲ႕ မတူညီတဲ႕အခ်က္ကမိဘကိုျပန္လည္ၾကည္႕ရႉ႕ တဲ႕ရာႏႈန္းကေတာ္ေတာ္႕ကိုမ်ားတယ္.. ဒါကၽြန္ေတာ္တို႕ဆီကအလြန္ခ်စ္ဖြယ္ေကာင္းတဲ႕ဓေလ့ပါ..အခ်ိန္တစ္ခုေရာက္ပါလိမ္မယ္၊ အဲဒါဘယ္အခ်ိန္လည္း ...?.ကိုယ္အိုမင္းမစြမ္းျဖစ္ၿပီေဟ့ဆိုတဲ႕အခ်ိန္ၾကရင္ အဲဒီမိဘေတြရဲ႕ႏုိ႕ဘိုးကိုသိလာပါလိမ္႕မယ္.. တိုက္ဆိုင္မႈ႕ရွိခဲ႕မယ္ဆိုရင္ခြင့္လြတ္ေပးဖို႕နဲ႕ အေ၀းကိုေရာက္ေနၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမ်ားကိုရည္ရြယ္ပါတယ္....

No comments:

Post a Comment